صور مراته كما ولدتها أمها وبعتها للرجالة .. تفاصيل مُخجلة ؟!

صور مراته كما ولدتها أمها وبعتها للرجالة .. تفاصيل مُخجلة ؟!

كتبت _ أميرة الصاوي

 

اقتحمت التكنولوجيا حياة الزوجات . ودمرتهن نفسيآ ومعنويآ ، ونالت من سمعتهن بعد أن استغل بعض الأزواج شرع الله ومعاشرة زوجاتهم بتصويرهن في أوضاع مخلة خلسة ، واستغلالها بعد ذلك في الإساءة إليهن ، كوسيلة وقحة لتهديدهن للتنازل عن حقوقهن في حالة الإنفصال أو عمل شيئآ وقحآ ومخلآ مثل الإتجار بتفاصيل جسد زوجته عبر مواقع التواصل مع الرجال ، يجعل نفسه ” أنثي ” ويتاجر بجسد زوجته ومفاتنها من أجل الحصول علي مال وهي تائهة في بلاد الله تعمل من أجل جلب المال من أجل زوجها العاجز عن كل شئ ومن أجل منزلها ، ولم تعلم أن زوجها يتاجر بها وبجسدها مع الرجال متخفي في صورة فتاة ليمارس جنس مع الرجال عبر الإلكترونيات مقابل المال ، وعندما واجهته المسكينة بذلك رد ببجاحة ” مش عاجبك هجيب غيرك تتصور وابعتها للرجالة “

أين النخوة !!!

 

شغالة باليومية المسكينة ..

قالت الزوجه أمام محكمة الأسرة :
من سنتين زوجي عمل حادثة بالعربية بتاعته ، ما كانش ينفع تتصلح تاني أصل هو شغال سواق وبعدها مافيش دخل للبيت و إحنا محتاجين فلوس نصرف وفي وقت اننا ما كناش عاملين حساب أي حاجة ، المشكلة كمان إنه قعد في البيت من غير شغل سنتين والحال ضاق بينا جدآ ، وأنا عندي ولد وبنت محتاجين إهتمام وأبوهم ما بيشتغل فقررت أطلع أنا أشتغل .

 

مبعرفش أشتغل غيرها

بعد كدا فكرت إني أشتغل في البيوت باليومية ، طلبت من زوجي إنه يدور على شغل ، بس هو كان بيقولي إن دي الشغلانه الوحيدى اللي يقدر يعملها ، طلبت منع يقدم على شغل في شركة أو مدرسة أو يشتغل عند حد سواق ولكن رفض .

 

صورها كما ولدتها أمها …

تابعت الزوجة : في يوم من الأيام وقبل حدوث أي مشكلة ، بالصدفة كنت فاتحة تليفونه وبقلب في الصور لقيت صور ليا وتنا نائيه ولابسه خفيف ، وصور تانية وأنا بدون ملابس !!!

وقتها شكيت فيه دخلت وقتها على الفيسبوك بتاعة فوجئت بصفحة وهميه عاملها وبيكلم بيها رجالة على أساس إنه بنت .

 

بيبعت صورها عريانة للرجالة .

وتابعت الزوجة حديثها : وقتها فتحت المحادثات فلقيت أشخاص بتطلب منه صور مقابل إنهم يحولوا فلوس ليه ، والصور بتاعتي مكنتش أعرف إنه بيصورني وبيقلب عيشه من وراه الكلام ده ، واللي اكتشفته كمان إنه كان بيكلم واحدة بيتفق معاها إنها تعمل تسجيلات صوتها عشان يبعتها للرجالة دي ويديها نسبة معينهطة من الفلوس اللي هياخدها منهم .

البجاحة !!!

أنهت الزوج حديثها بقولها : ده كمان طلع بجح لما واجهته وقالي لو مش عاجبك روحي على بيت أبوكي وأجيب واحدة غيرك وتتصور كمان بمزاجها وعلشان كده جيت للمحكمة أعمل دعوي خلع عليه .

صور مراته كما ولدتها أمها وبعتها للرجالة .. تفاصيل مُخجلة ؟!
قد يعجبك ايضآ